DeLuxe

Ja, idag mår man som man förtjänar! Det var trevligt igår=) Kom in till stan, handlade lite dricka. Sen satte sig jag och Eric framför teven och kollade på Idol, samtidigt som vi lyssnade på Aqua och Markoolio^^ Härlig förfest! Eric hade en marsipan som hette "NIEDEREGGER" Och det tyckte jag var hysteriskt roligt att säga.. och lukta på! Den luktade pepparkaka.. Mmm=) Vi gick ner till DeLuxe sen och jag blev så full där inne, ne fan.. Jag var tydligen jättepinsam och ramlade i trappan och hade mig! Så kan det gå.. drack en Pina Colada också, och den var inte god. Jag gillar ju inte kokos, hur fan tänkte jag liksom? Nu sitter jag här och mår lite som en slickad apa då.. KOLLA IN MIG I TIDNINGEN IDAAAAAG!! SMÅLANDSPOSTEN! Riktigt nöjd är jag=) Nu kommer bilder från igår! Det blir röd-tunga bilder och massa annat!



Asså Eric, jag fattar inte? Så fort jag tar kort vänder du baken till..HöHö


Maria var mammaledig för kvällen=)

Robin och Josefine vart också där=)


Jag ser btw JÄTTEFUL ut, men ja.. vi låtsades vi var utomlands :P


Träffade David på nattbussen hem! Fyllesnack är bra och kul =)


Linnéa också som inte ville vara med men lägger upp iaf.. MOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0