Halv fem kom jag hem... idag!

Ja, var ju som sagt hos Emelie och Linus igår=) Emelie har jag gått i samma klass med 1an-9an, och Linus 7an-9an! Så det blev en heeeel del skolsnack! haha, asroligt=) Kollade även på "Qlick" och "Jiddra inte med Zohan" , så det blev en Adam Sandler kväll! Sen hjälpte Emelie mig med att skaffa en sida där man kan lägga upp modellbilder och typ kolla efter modelljobb och så, skitbra! Om cirkus 2 timmar ska jag in till stan och träffa en annan Emelie :P Jag var så förbannat sugen på att gå ut, men hon var tydligen inte det :( Jag vill daaaansa! Ska hoppa in i duschen nu. Hojjhojj Oboy...=)


Kom igen Emelie, du vill visst festa! Kolla så kul vi haft det =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0