Men lilla pappa..

Kom precis hem från yogan, som inte alls var yoga utan det visade sig vara ett styrketräning/gympapass istället! INTE beredd på detta, så jag ringer pappa i lite smått panik och undrar om han skulle kunna köra och lämna mina vita gympaskor, som finns på mitt rum. Pappa kommer med ett par vita KLACKskor...KLACK. Fattar ni, KLACK! Lilla lilla pappsen :) Fick köra på som vanligt utan skor! Gick bra det med!
Annars idag! Kom in till stan och träffade Maja, fikade och såg att Stefan gick förbi heeelt ensam. Simone vart och färgade håret;) Och vi försökte komma på vart hon var. Vi flummade runt ett bra tag innan vi gick tillbaka och då låg det precis bredvid cafét haha! Imorgon ska vi iaf gå ut, passa på nu när Maja är hemma=) Mycket trevligt ska det bli, vi drar nog till DeLuxe! Nu ska jag duscha sen kolla på Desperata hemmafruar!

"Härrligt, härrligt. Mycket bättre än glögg! Och så slipper man ju köpa russin och mandlar också!! Hähä.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0