Yesterday, part two

Hej igen=) När vi var på väg hem från Eslöv, fick jag bara in Lugna favoriter på radion, och blev lite knäpp! Jag ville ju börja förfesta lite i bilen, men istället blev jag lugn haha! Vi körde McDrive innan jag skulle till Roxanna, och pappa verkade inte fatta att man skulle tala i den här "burken" så det fick Elina sköta:P Väl framme hos Roxanna så tvättar hon håret, vacker syn vill jag säga;) Vi lyssnade på musik, fixade oss och hade skojsigt! Senare drog vi ut, det vart en trevlig kväll! Lite konstig också.. Här kommer iaf bilder. Vi är med på VäxjöPuls också, men dom har såklart inte kommit upp på sidan än!





Kommentarer
Postat av: elin

Ja det var himlans mysigt tycker jag. :)



Kul kväll verkar det som!

2009-10-18 @ 22:29:08
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0