Beboppbeboppbebebebott

Precis hemkommen från dansen.. eller, jag fastnade på Facebook en stund också. (Suck...). Blir alltid lika glad när jag ska iväg och dansa.. idag hade jag te.x jätteont i halsen, och tänkte antingen sitta bredvid eller ta det lugnt! Men ne, när man väl kommer igång så kan man inte ta det lugnt, inte jag iaf! jag tar i allt vad jag orkar, för jag blir så jävla inne i dansen.. fast jag gör lite fel ibland, haha! Så nu sitter jag här och har lite lite mer ont i halsen än innan.. men det får det kanske vara värt.. iaf för denna gången=) Sitter för tillfället och käkar ostbågar.. Man måste ju kompensera träningen med något;) haha usch va lat jag är! Imorgon ska jag iaf träffa Simone, lär ju sova till 12.. för jag ska inte ta bussen förrens 16.40! Nej jag ska antingen dricka en iiiiiiskall dryck eller varm choklad, mot halsen.. vilket är godast? Beboppbeboppbebebebott =)

Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaaaaara

Detta är SKITÄCKLIGT men det funkar mot halsont, tro mig; te med whiskey i. Det smakar såå jävla äckligt men det faktiskt, eller har gjort alla tusen gånger jag har haft ont i halsen! Try it! ;D

2009-09-08 @ 12:16:24
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0