Blähä

Sitter på mammas dator i Lessebo/Smålandsposten nu.. vet inte hur vi ska göra med datorn hemma, blir galen! Vill inte att alla bilder ska försvinna och sånt.. Ajja! Vad har hänt sen i fredags.. Inget ovanligt. Suttit hemma. Träffat Emelie. Blivit förbannad, arg, ledsen, glad, lycklig, olycklig! Som en lite härlig och äcklig bergodalbana! Och idag har jag haft dans, så sitter här svettig och äcklig nu=) Riktigt kul, hade locking eller vad det heter! Inte nog med att jag ska hålla reda på mina fötter, så måste jag använda armarna hela tiden också.. Humdidum! Sitter och kollar på modellbilderna som hamnar i tidningen på lördag... :D Dom blev riktigt häftiga! Det är två bilder på mig som är i rörelse, dom ser lite flummiga ut samtidigt häftiga! Är väl bra, antar jag=) Tror inte jag får lägga upp bildern här nu innan lördag, så kolla Smålandsposten då!! Nu ska jag kolla lite andra bloggar och försöka att inte tänka på idioten som inte valde mig! Tack och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0