Cause I've a bad day!

Det är först nu på kvällen jag blev så jäkla irreterad på allt! Först och främst vaknade jag ju av nackspärr, och fick glida ner på golvet och sen resa mig upp.. Sen gick jag runt på stan med Emelie och Thereséx2 och klagade på det en del^^ Sen köper jag ett par nya högtalare, som inte ens funkar?? Det kommer bara ett brus, så dom är ju ikopplade...??! Sen så skulle mamma ta kort på mina heeeeta klänningar jag köpt idag, och hon tar så jävla dåliga kort, så då blev det bara fula bilder! Och sen fick jag även reda på att det inte blir någon plåtning på torsdag, för Tuva som har hand om det är sjuk:( A vilken jävla dag.. lika bra att jag inte skriver mer.. Då blir väl alla sura som läser detta!

Köpte även en liknande i rött (grr..) sen en t-shirt med StarWars på! Så nu vet ni det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0