Go bananas

HEJ! Fan att jag ska sova till 11-12 varje dag, vad är det för fel med mig?? Fick reda på att mormor kommer hit om cirkus en timme (mamma fyllde ju år igår så ska fira henne lite idag också!). Så jag sitter här i min pyjamas, och oduschad.. Så får nog skynda mig! För sen ska jag in till Roxanna (som inte mår allt för bra...) Så vi ska ha en jättemysig kväll, och kanske gå ut och få henne att tänka på annat! <3 Sen sover jag över hos henne så har vi mysdag hela dagen imorgon, sen på eftermiddag/kvällen sticker jag till Cissi och ska grilla=) Det blir en bra helg detta, håller tummarna för det! Nej nu är det dusch, och packning som gäller! Vad ska man ha på sig? Alla kvinnors eviga fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0