Host host ATJO

Min dröm blev inte sann. Jag sitter här nu och praktiskt taget spyr varje gång jag hostar, jag hör knappt någonting för öronen är helt..och täppt i näsan. Ja, ni vet nog hur en förkylning känns!! Skulle ju som sagt haft "en försenad möhippa" för syrran idag i Göteborg! Och jag hade verkligen sett fram emot det, hade mycket planer och roliga ideér! Självklart lever tangentbordet sitt eget liv, och skriver en massa nollor lite här och var, så orkar inte sitta och rätta mer nu! Ska sitta och drömma hela dagen.. you-know-what about you-know-who...   Nej, inte Harry Potter. Hejhej krya på mig!




Kommentarer
Postat av: Saraaaaaaa

Okej Rosanna, I'll do it for you, alltså festar, hahah (eller ja jag är typ 90% säker ;P)! :p Och krya på dig nu för bövelen!

2009-09-19 @ 17:35:08
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Pussytorsk

2009-09-20 @ 02:05:09
Postat av: pussytorsk

Det är så mycket tunga överallt :P

2009-09-20 @ 02:05:59
Postat av: Cissi

Stackars R! :( tråkigt att du missade det och att du dragit på dig den fruktansvärda förkyldningen. :S Det här blir nog min sista kommentar på ett tag, om tre timmar sticker vi!



Krya på dig och ta hand om dig här hemma så hörs vi snart. :)



Kramkram!

2009-09-21 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0