Jaha nehe

Jag ställde kl på 10.. när kom jag upp? Jo, vid 11.30! Skärp dig Rosanna, för fasen.. Jag har precis kollat på uppvisningen från i våras, på dvd! Hämtade ut den på dansen igår. Det är synd att dom inte filmat hela gruppen hela tiden, för en del zoomar dom in och så ser man inte dansstegen osv osv.. Men den lilla snutten jag var med på ser jag skitkaxig ut och vickar på höften så ja, det var ju bra det iaf;) Om cirkus 2,5 timme ska jag ta bussen till Simone sen sova där! Och hon brukar gå upp tidigt på morgnarna.. iaf tidigare än mig. Det blir säkert bra=) Kanske man kan vända tillbaka dygnet, trots allt?

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha borde också vända på dygnet!

2009-09-08 @ 14:38:26
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0