Lördag&söndag

Hej! Det kliar i fingrarna på mig, inte bloggat på hela dagen.. aaah! Kom precis hem från Cissi, vi har grillat och spelat Alfapet (jag uttalar det visst Alfapett). Kan kalla det för en slags avskedsmiddag! Sophie, Cissi och Linnéa sticker nämligen till London tidigt på tisdag morgon och ska söka jobb! Dom kommer tillbaka om en vecka, och hoppas på att dom ska åka dit så snabbt som möjligt igen och bo och jobba där! Håller tummarna för att dom lyckas med detta=)  HA DET SÅ JÄVLA BRA NU TJEJOR!!! =D



Sen igår då också, ja! Roxanna mådde ju tyvärr inte så bra :( Först bjöd jag henne på pizza, gullig som man är;) Sen så skulle vi börja göra oss fina inför utgång, och få henne på andra tankar! Det lyckades.. nästan hela kvällen! Vi var iaf uppe till kl 5 och pratade=) Jag hoppas du mår bättre nu vännen! Vi var hos Sanna och förfestade och deras kompis Eric vart också där! Som tyckte jag var galen som hade memorerat så pass mycket, när det gäller Galenskaparna! Mohaha=) Här kommer bilder! PUSS



Jag försöker se snygg ut, medans Eric bara ser.. plågad ut ? Hm.. xD





Jaha.. vad kan man säga? Hööörde jag ett skål? Att du gjooorde!


Kolla in min hamster-arm!

Kommentarer
Postat av: roxanna

tack gumman <3 ni är guld värda allihopa!



tyvärr vet vi ju alla hur det gick.. helvete säger jag bara.. fan! men ja.. uääsh..

2009-09-10 @ 23:45:55
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0