Nattuggla

Vaa faaan Rosanna.. sluta vara uppe så jäkla länge! Sa mitt samvete till mig nu.. men när jag hör den rösten brukar jag alltid putta ner henne och trampa på henne och så är jag uppe till 4 och sover till 12! Jag får väl skylla mig själv.. Jag är iaf hemma nu! Det blev utgång ikväll, (wiiiiie). Vaknade dock med feber idag på morgonen men Simone är så jävla bra på att övertala mig plus att pappa sa "Vill du stanna hemma och bli frisk, eller vill du ha en trevlig kväll??" Meh.. vaa, det hänger ju inte ihop, eller? Jag var iaf "en jordgubb" idag kom vi fram till, jag var väldigt röd och fin! Min kamera ska ju såklart ha slut på batterier (rumpa!!!) så jag får helt enkelt förklara hur fin jag var.. och är hihi.. Jag har en rrrröd klänning, rrrröda naglar, rrrrröda skor och en rrrrödvit sjal! Och svarta strumpbyxor=) Åh så fin jag var! Satt och förfestade hos Stefans kompis, och dom fick mig att shotta.. över diskhorn, ähum! Gick ner till sports och träffade Anton=) Spelade bort mina 100 kr (jag planerade att dubbla...). Nu sitter jag här och är bakis.. brukar man inte vara det när man vaknar dagen efter??? Fan va jag har skrivit en massa strunt nu känner jag. Jag avslutar med att lägga ut en gammal bild..kamera-strejk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0