Nemen tjaaa

Som sagt. Jag var vaken i ungefär 40 timmar, fram tills 1 inatt eller var det var, hade jätteont i revbenen (?) och mådde lite konstigt, inte så konstigt eftersom jag var ju som sagt, vaken i 40 timmar! Emma skickade sms till mig igår och frågade om jag kunde jobba, hon var sjuk och hade inte sovit på hela natten! Ne, det hade inte jag heller;) Haha, men det gick bra! Var så otroligt seg bara, hoppas jag var trevlig iaf? Var ju som sagt ute i lördags, förfestade hos Sanna, sen gick vi till Oléo! Slutade med att Roxanna,jag Markus och Anton trängdes i Roxannas lilla 1a+ en katt! De ni! Nu ska jag lägga ut lite bilder från i lördags, sen hoppas jag att jag mår bättre sen, dans idag =)


Vilken gemenskap.. Ni kunde inte sitta längre ifrån varandra? ;)








den såkallade "trappbilden" .. kollar vi ens in i kameran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0