Rött


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!

Ja så här kan det bli när man går ute i regnet i sina fina röda stövlar som uppenbarligen inte tål vatten! Hoppas jag skrämde skiten ur er.. gjorde jag säkert inte. Jag blev själv jätterädd när jag tog av mig skorna, jag tänkte, jag har ju ont i benen. Inte i fötterna? Har som sagt haft jazz idag för första gången, och det var kul, men svårt! Tror jag har sträckt mig.. hoppas det går över! Nu sitter jag här och äter chips.. ska nog förflytta mig till soffan eller teven och kolla på min älskade box med: Sex and The City! Me Like=)

Kommentarer
Postat av: Goldilock

Wow! Creepy. :P hehe, jag har gula stövlar undrar om mina strumpor kommer att bli gula av dem... :) jaa, på söndag blir det chill! du ska sova hos mi9g va? :) pussi

2009-09-04 @ 23:25:04
URL: http://iamgoldilock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0