She's got the look

God eftermiddag! Jag ställde kl på 10 idag.. Åh va duktig hon är tänker ni nu. Men ne, jag gick upp vid 11.. och det var mest för att pappa kom in och sa att han skulle upp til glasbruket. Hur ska detta gå? Kommer jag någonsin kunna vända tillbaka dygnet? Det återstår att se! Jag hade tänkt åka in till stan idag och färga håret och shoppa lite.. men eftersom jag vaknade så pass sent, så hann jag inte göra mig iordning, haha! Shoppade lite på outleten istället, DOCK inga skor.. pappa klagar fortfarande på att dom tar upp halva hallen, vad ska jag göra då? Nej, jag ska ut och gå en runda i detta fina väder, sen ska vi äta lax i ugn.. med potatis, morötter och lööök. Känn på den! =) Byebye


Färgglada svettband (?) som jag ska ha när jag dansar street=) 5kr!


Nytt armband och halsband! Ser för jävlig ut i ansiktet.. Helt slö!


Kommentarer
Postat av: Pussytorsk

HAha... slö! :D

2009-09-13 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0