Shoeloooovah


Pappa tycker mina skor tar upp halva hallen.. Jag förstår inte varför ? :(

Idag har jag sovit alldeles för länge (igen!) Har vänt dygnet totalt.. får försöka somna kl 21 ikväll och gå up vid 7.. Pff, kommer aldrig att funka! Har varit en liten hemmafru idag och städat! Dock inte hallen, där alla min skor ligger och skräpar :P Men har slängt smutstvätt och lagt in ren tvätt i min garderob, dammsugit osv osv, så jag förtjänar en eftermiddag med sol, CHIPS och slapp i soffan! Förresten, ska vara modell för Smålandsposten igen, vart med i tidningen i april i år, vårmodet! Nu är det höstmodet som ska fotas=) Så jävla roligt! Ser jag mycket fram emot! Jag önskar en trevlig tisdag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0