krasslig var ordet.

Ligger nerbäddad i min otroligt sköna soffa, med c-vitamintabletter, alvedon, halstabletter, vitlöksbaguetter and so on.. Jag är sjuk, krasslig, inte frisk.. kärt barn har många namn. Skulle jobbat till 17, men blev lyckligtvis nog avbytt redan vid 14. Skönt. Dagdrömt om en Ica-Ulf hela dagen, har dock inte hjälpt så värst bra. Och när jag ändå snackar jobb (vilket är det enda jag gör, för jag gör ju inget annat än att jobba!!), så undrar jag över en sak.. Dem som har mest problem med ryggen, är ju dem gamla. Dessa stackars gamla människor som böjer sig som en kringla när dem går med sina käppar osv. Det jag tycker är så jävla konstigt är, varför i hela fridens namn just dessa tanter/gubbar tar dom yttepyttemini vagnarna vi har på affären? Då måste dem ju böja sig ännu mer! Det är väl klart som fan dem har ont i ryggen?! Och inte nog med det.. dem fyller ju vagnen till bristningsgränsen också, så nästan allt ramlar av när dem ska lägga det på rullbandet. Innerst inne tycker jag nog det är ganska sött ändå.. Speciellt när den bästa gubben som kallas för Hasse-Linus, bjuder mig på bullar. Då blir man varm i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Krya på dig!

2010-08-18 @ 16:21:05
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sopgie

Krya på dig godingen!!<3

2010-08-18 @ 16:50:01
Postat av: elin har ordet

Ät en massa vitlök! Och krya på dig! :)

2010-08-20 @ 10:30:21
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0