Får jag slänga ut julgranen nu?

Hujeda mig! Sikken dag. Vaknar upp svettig och dan bredvid Maja i hennes säng. Det är väldigt varmt i rummet, elementet är i full gång och fönstret gick ej att öppna. Varmt. Gårdagen vart väldigt rolig, fylld med dans och stoj! Blev lite afterwork för min del- på vägen in bytte jag om, sminkade mig och festade lite (se väldigt lite)! Galet mycket folk ute som vanligt, så man blir sönderträngd vart man än gick. När jag sedan kom hem från staden, seg i bollen och beredd på att pilla i navelen och äta chips, ringer min chef i lite smått panik och undrar om jag kan jobba NU! Ehjahavadmenardumeddetvarfördå? Han hade satt upp sig själv på schemat och glömt det. Inte mig emot, jag hade ändå inget att göra. Mot jobbet! Så nu sitter jag här hemma, med halsont, kli i öronen och helt jävla dryg. Dock med en påse chips och lite tzatsiki bredvid mig. MUMS!  (om ni tycker att inlägget är väldigt osammanhängande kan det bero på att det var jag som skrev det.)



Kommentarer
Postat av: aye

Hejsan :)

Hoppas allt är bra med dig :D

Haft en bra dag idaG?

Många kramar<3

2010-12-27 @ 00:47:34
URL: http://ayesworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0