Halleluja Halleluja

Lycka lycka lycka! Jag och Simone har precis bokat (nästan) hela tjottahejtit till att se "Hagmans Konditori" i Göteborg, nu i februari! I lööööve it!! För er som har missat att jag älskar Galenskaparna Aftershave.. ja, det är ju ert problem. Ni andra förstår min lycka. Awwwiiiie!! Boende, biljett och tåg för lite mer än tusenlappen, jähävligt billigt! Ännu gladare blev jag när mamma sa att det kunde bli min julklapp. Ne jag är så lycklig.. jag måste.. jag måste.. CHIIIIPS!!! Nu nu nu!
 

Jag och Simone är glada som fan, då vi tog en öl med "Roy och Roger" i april i år!

Kommentarer
Postat av: Anders

Märkligt att ingen kommenterar världens bästa inlägg :D Vacker bild också för den delen!

2010-12-28 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0