snörvel

Jag kollade igenom min blogg och undrade vad som hände förra december.. hör och häpna, jag var förkyld då också! Ligger nerbäddad i min säng, med Kan Jang, vitlöksbröd och clementiner. Igår drack jag te med honung, ingefära och gurkmeja för det skulle tydligen vara bra... men var det gott? Nä. Jag är även mätt som en galning sen igår, då Elin Maja och jag åt på Akropolis. Gaaalet gott! Men idag ska jag iaf kurera mig, basta lite senare ska ja göra också, kanske man svettas ut alla äckliga bakterier eller så blir jag ännu sjukare. Fler tips som botar en hypokondrikers förkylning?



jag trodde alla hade sina garderober på golvet..

Kommentarer
Postat av: Frida

Ät så mycket c-vitamin du bara kan du blir du frisk på nolltid =D

2011-01-04 @ 16:49:06
URL: http://chafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0