Tomorrow tomorrow I love you, tomorrow



Helgen i korthet har bestått av en halvkonstig utgång på fredagen och en helmysig filmkväll igår! Gick och la mig vid 5 imorse, och vaknade nyligen.. you heard me! För inatt är det LuciaMovieNiiiight!  Och för er som inte vet vad det är, är det en slags Luciavaka med bio hela natten lång. Tom filmer som inte ens haft premiär än! Det börjar vid 23.59 (hm), och slutar runt 7 på morgonen. Och då fyller även jag ååår (haaaalleluja). 22årig gammal tant blir man. Men innan allt det här roliga ska jag jobba till 22.. fan, jag är trött redan nu.

Kommentarer
Postat av: neli

hoppas att du haft en bra helg :)

2010-12-12 @ 17:21:04
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Mohammed

Ja det e skrämmande.



Hmm... Ehhh... INGA RUSSSSSSSSSIIN i lussekatterna!!! Inga kompromisser :P

2010-12-13 @ 01:56:21
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0