Jag tyar inte mer nu

Denna förbannade hosta. Innan var jag bara snurrig, krasslig osv osv. Sen när det försvann, då kom hostan. Pest eller kolera? Och vaknade precis gjorde jag också. Inte så konstigt eftersom jag kom hem vid 4 inatt.. Jag blev lite halvt inbjuden/kom oinbjuden till hotellet nu efter stängning där dem skulle göra egen pasta och säga hejdåå till några som jobbat där, och lilla jag fick vara med! Himlans trevligt måste jag säga, och lite tråkigt AstridLindgren spel på det! Vet inte hur jag ska lyckas börja jobba kl 8 imorgon, det är det bara Gudarna som vet! Strax in till stan och fixa luggen lite, den är för lång! Sen dansa jazzzzzzzzz!!

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,



Vill du vara med och tävla om ett tufft armband från Rock of Fame?

Ta i sådana fall en koll på min sida.



Ha det gott!

2010-02-25 @ 13:11:34
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0