take me out

Det blev yoga igår, och inga muffins. Var skönt att sträcka lite på sig, även om yogaläraren kanske kunde böja sig framåt liiiiite liiiiite längre ner än mig. Var även på bio efteråt, jag skulle äntligen se Avatar! Alla fina miljöer, alla effekter alla pratat om, personligheterna, språket... Den var väl bra. Jag tyckte djungeln påminde om Djungel-George, jag hade inte fattat deras språk om det inte var för den svenska texten. Och vad var grejen med stringen, och deras smala midjor? För mig var den inte så mkt mer speciell än någon annan sciencefiction/drama/romantik.. bla bla film! Och det sa jag även efter filmen, och då var det en tjej som sa högt (och tittade på mig..) "Jag HATAR när inte folk kan vara nöjda.. JAG tyckte den va bra iaf". Snacka dissad, höhö! Ajja, jag är nästan aldrig som alla andra, det var en bra film helt enkelt, men inte mindblowing som alla snackar om. Tänker inte se den en gång till. Inte på bio iaf!

Vår katt (Sotis) brukar alltid sitta i fönstret och titta, och sen börja jama som en galning när han vill ut! Och jag har tjuvkikat på honom senaste tiden, och när man släpper ut honom så ser man en katt från grannens tomt, som sitter och väntar vid vägen på honom. Sen springer dem iväg tillsammans in i skogen och.. gör något. Så pluttigt!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag tyckte att den var jättebra, men alla gillar ju olika filmer :)

2010-02-10 @ 13:53:25
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men jag tänkte tipsa er unga tjejer och killar om att på min blogg finns det tips och råd om hur viktigt de är med mat vid träning, och att vissa saker inte alls är bra och att vissa saker är bättre och kanske redan finns i hemmet. Kolla gärna in och läs.. Viktig info för er som tränar ofta!:)

2010-02-10 @ 18:32:58
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej allt bra?

2010-02-10 @ 19:38:21
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Anonym

tack för tipset men jag behöver inga tips om hur jag ska skriva eller inte ok?

2010-02-10 @ 20:53:34
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0