Huvudet är tungt

Som jag har funderat och grunnat över varför, jag inte var full på nyår? Och inte det minsta bakis dagen efter? Det med bakis-delen var ju förstås väldigt skönt, men full hade jag velat vara, litegrann iaf! Men då får jag svaret av Elin här nu.. Min ömma moder hade tydligen köpt ALKOHOLFRITT vin till mig, av misstag! Ska man skratta eller gråta? Jag väljer det förstnämnda, hahahahaha!!

Jag sitter som sagt här och har ont i huvudet och är fortfarande sjuk, men jag ska in till Roxanna sen och kolla lite SexAndTheCity och gå ut och dansa lite senare! Kommer det göra mig friskare? Nääää!!! Haha! Men jag tar igen det nästa vecka istället, säger vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0