Walk of shame

Jag är inte bakis! Men jag vart inte full igår heller.. Vilket är mycket lustigt. Hm, jajja! Det var jättetrevligt igår, med buffé på Akropolis, till fest hos Elin och Martin, sen vidare till någon fest på Hovshaga, där alla var mycket yngre.. så jag var tydligen en gammal tant! Jag sov över hos Elin och Martin (tack!) och nu sitter jag här och hostar som en idiot.. Att gå till Hovshaga gjorde alltså inte min förkylning bättre. Hm, konstigt.. GOTT NYTT ÅR alla. Idag är det film+soffan som står på schemat! =)




Ja, har man lovat lägga upp en bild så har man.. Vafan Elin ;)


Sanna och jag, systrar? Många trodde det! Känner ju knappt varandra!

Kommentarer
Postat av: elin

haha fyfan vad snygga vi är! Och du och sanna har ju precis likadana naglar och händer, ser knappt vilken hand som tillhör vem! :D



Vi har också bänkat oss framför tvn, kalle och chokladfabriken vid 18.45 för fan! Booo-yaaa!

2010-01-01 @ 16:40:06
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Totally

Du och den där Sanna var ju faktiskt väldiga lika!

2010-01-01 @ 18:04:47
URL: http://totally.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0