snarken

Att kliva upp kl 6 var ingen höjdare idag, med tanke på att jag somnade runt 2tiden! Jag. Är. Skit.Trött. Men vad gör det, idag ska jag ju träffa min fina vän Sanna, som jag inte alls har träffat speciellt länge länge, men vi har bort nära varandra nu sen jag flyttade till lägenheten, och börjar umgås! Och jag gillar dig Sanna.. Vaaaaarför ska du flytta 99,7 mil, eller vad det nu va, upp i landet för? Dumma dig. Jag börjar jobba vid 7 imorgon med, så inget ös för mig ikväll. Men vi ska sitta på baren och smutta på en dyr ( och förhoppningsvis god) drink har vi sagt, låter bra va? Jag har ju som sagt en egen dator nu, och märkte att jag hade webcam.. oooh, så hightäck! Det blev jättefian bilder, eller hur?



Nej, jag ska inte se ut så här ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

2010-07-31 @ 01:23:41
Postat av: ida :)

Vart bor du? :)

Kan inte du ha frågestund snart? :)

2010-07-31 @ 11:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0