Fjärilar i magen

Jag har skapat en grupp på facebook som heter "Vi som vill ha Claes Eriksson som julvärd på Julafton 2010". Alla som känner mig vet att jag aaaavgudar Galenskaparna Aftershave, Simone delar denna gläde till dem med mig! Jag har skrivit med Jan Rippe på facebook för längesen där jag skrev hur mkt jag beundrar dem osv osv. Och nu skrev jag till Jan om denna idén med Claes, och han tyckte det var en bra idé och skulle prata med honom!! Plus att dem har en ny show som redan har börjat, som heter "Gubbröra och Pyttipanna", som jag och Simone bara måste gå på, jag skiter i om vi får sova på gatan, vi ska dit! Åh, jag har fjärilar i magen! (Strax in och dansa street!)


Träffade bl.a Per Fritzell på Kajskjul 8 i Gbg när vi såg "Bröderna Cartwright" 2007!
En nervös och lite halvt svettig Rosanna som ler alldeles för mkt för hon är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

SHOPPA MASSOR AV KLÄDER... FYNDA!!!

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE

HTTP://CLOTHESBYEE.BLOGG.SE



BESÖK ÄVEN MIN BLOGG DÄR JAG SKRIVER OM TRENDER OCH OM MIG SJÄLV SÅKLART!!!

HTTP://EMELIELINDHAL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDHAL.BLOGG.SE

2010-03-02 @ 13:24:20
URL: http://emelielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0