Låt mig få vara ledsen!

Har ni varit med om något sorligt någon gång? Ni har blivit lämnad av den ni tycker om, er hund har gått bort eller en bästa kompis som har flyttat långt åt helvete? Alla dessa saker är sorgliga och ledsama saker, även om det är på olika nivåer. Nu har den människan jag tyckte (och fortfarande tycker om av hela mitt hjärta), bestämt sig för att flytta. 116 mil tror jag tom att det är. Och pga det tar det slut, om jag förstått det rätt. Och det känns för jävligt. Det känns skit. Låt mig vara ledsen!! Det finns väldigt många i min omgivning som finns där, som jag kan ringa, prata med, träffa osv osv! Men till er som säger "Det går över". Det är klart som fan det kommer gå över, det vet jag också! Men det är NU jag mår dåligt, det är NU jag bara vill ha honom här, det är NU allt är åt helvete! Så låt mig bara vara ledsen, hur lång tid det än tar. Tycker ni det är jobbigt att jag är det så skit i mig då istället för att klanka ner på mig, det gör inte situationen bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0