Lite nervös

Jag börjar faktiskt bli nervös nu. Jag ska åka tåg imorgon till Köpenhamn, där jag sen (efter ungefär 3,5 timmes väntetid), ska sätta mig på planet till Kairo, som tar ungefär 5 timmar. AAH! Jag är livrädd. Jag vet inte hur man flyger själv.. Jag har bara åkt hem själv innan, och det var inte likadant som att åka dit. Nu ska jag behöva landa i Egypten helt ensam, och alla araber tittar så läskigt på en och dem pratar inte svenska, nejnej.. bara "Hejhallå, jag har billiga skor". Suck. Någon gång får man väl bli vuxen för fan.. men när? Kommer gråta av lycka och lättnad när jag träffar syrran..

Igår hade jag mysdag med Fredrik, vilket innebär shopping. Kläder, mat.. sökande efter bikini, dock ingen lycka. Får bli min gamla tråkiga. Förkylda som idioter var vi båda två, jättemysigt! Nu ska jag packa klart.. och packa om. Byebye!!



Kommentarer
Postat av: elin har ordet

tack tack! ska dock färga det ännu en gång snart, men lite ballt med rött känns det faktiskt :D



Hur är utlandet? Jag är inte alls avis!

2010-11-06 @ 02:54:29
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0