ibland får man bli lite bortskämd.

Jag har vänt på dygnet helt och hållet. Den här veckan har jag varit uppe till minst 3, och vaknat runt 12. Och vad gör jag när jag vaknar? Kollar på Grey's Anatomy. Köpte två säsonger för ett par dagar sen, och snart är dem slut. Jag kanske skulle skriva ett cv och söka lite jobb som jag hade planerat att göra den här veckan? blää! Och nu har Fredrik skaffat sims3 till mig också. Så nu kommer jag vara uppe till 4.. minst!!

Blev bjuden på 3rätters av mina päron idag på hotellet här i Kosta. Fredrik var självklart vår servitör och jag undrar om han smörade extra mycket för det var vi eller om han alltid är så..hum? Vildsvinet vet jag inte om det var min grej, såg ut som en konstig insterbandskorv och smakade.. annorlunda!  Men dovhjorten gillade jag, sen va det nån tjofräsförätt också, eller vad det hette. Mamma och jag tyckte det lät roligtiaf! Tänk att man kan ha så trevligt med sina (mina!) föräldrar! Nu väntar jag på att Fredrik ska sluta jobba så vi kan vara uppe till 3 och vakna 12 imorgon. hejrå!




pappa glömde sina glasögon..


min efterrätt bestod av en morotskaka (med rödbetor!) med någon skummad sak till och lite glass.


mamma åt ett bakat äpple, också med någon glass till I think?


pappa tog chokladsorbé (vilket paret bredvid sa högt och tydligt, "Det här ser ut som bajs!!"...


Kommentarer
Postat av: Kasper Norin

nice blogg! (:

2010-10-08 @ 13:47:36
URL: http://kkaspernoriin.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha. Jag var verkligen helt säker på att hon åt en hel lök med glass. Sen kom texten upp, lite efter bilderna.

2010-10-12 @ 22:10:13
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0