Brasan är tänd, jag fryser inte längre!

Fredrik har tänt brasan, och jag har raggsockar på mig. Det är superskönt! Jag och min dåliga blodcirkulation leder till att jag blir stel som en pinne, och jag vill inte veta hur jävla stel jag kommer bli till vintern. Jag ryser (bokstavligt talat) bara jag tänker på det! Bläbläblä!!

Kollade min hotmail häromdan, vilket jag gör väldigt sällan. Och äntligen hade jag fått mail av en tjej från i somras, som jag åkte helikopter med. Eller ja, inte MED henne, men hon höll i att. Piloten var en han! Jag ser iaf ut som en flåtig, svettig och finnig brud. Men kul var det!!!




dörr till dörr, mellan min lägenhet och Konsum tar det 52sekunder. Japp, jag har tagit tiden.

Kommentarer
Postat av: JL

haha vilken skön blogg :)

va det kul att åka helikopter ?

har alltid viljat göra det haha :)

2010-09-18 @ 03:02:04
URL: http://jessylarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0