måndag- och jag är lite bitter

Måndag. Vad tror ni? Är jag frisk eller inte? Det vet jag knappt själv, vet bara att jag har ont i huvudet, och lite ont i halsen. Alla är ju fan sjuka nu? Är det någon som känner sig fit forfight, skulle kunna springa 1,32 mil eller cykla till affären? Skulle egentligen haft hiphop idag, men vågar jag det? Så mycket tjat det är om att hjärtmuskeln kan ta stryk om man har ont i halsen och anstränger sig.. ne just det, ingen träning för mig!! Vilket är skittråkigt, plus att jag såg att Blondinbella är i Växjö, hade faktiskt vart kul att smygtitta på henne lite!

I helgen var det iaf discokalas i Eslöv, för min käre brorson Isak som fyllde 8 i somras men skulle ha sitt kalas nu istället! Och om ni tycker att en 8åring kan föra liv ifrån sig, kan jag ju säga att 23 st låter 23 ggr värre!!!! Jäääävlar vilket liv dem förde ifrån sig! Jag och syrran var lekledare, och vi skulle dela ut hamburgare osv osv! Och en tjej sa (på väldigt mycket skånskt vis), "vaa hetöör duu?". "Rosanna heter jag". "Vilket uuunderrrligt men snyggt näämn!" Hm. Isak hade skoj iaf, och det vart ju huvudsaken. Jag hade dock feber hela natten så jag ska vila upp mig, för på onsdag sticker jag till huvudstaden, hell yeah!


Alice använder mig som dragkampsobjekt.


Isak var mycket stilig i skjorta och slips.



Liiiiiiimbo!


Kommentarer
Postat av: EmiliaEmilia

jag gillar killens limbomin!!

2010-09-06 @ 15:48:39
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu måste ju en blivande sjuksköterska uttala sig angående det där du skrev med hjärtmuskeln: Ja! Det är skitfarligt att träna när man antingen har ont i halsen eller har feber eftersom lymfkörtlarna är upptagna med att ta hand om kroppen och göra den frisk så då kan elaka bakterier smyga sig förbi lymfkörtlarna och in i hjärtat och man får myokardit (hjärtmuskelinflammation)! Så tare chill och är lite chips! ;D

2010-09-06 @ 16:45:44
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Rosanna. Fint och speciellt namn. :) Det är konstigt nu faktiskt vad alla är sjuka, var bra att du inte åkte på hiphopen. Ifall det kan skada hjärtmuskeln. Krya på dig...

2010-09-07 @ 01:22:13
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0