PellePlutt

Som ni flesta vet, jobbar jag på Konsum. Och Konsum har (uppenbart) en personaltoalett. Jag tycker den här toaletten är sjukt deppig, och allmänt tråkig. Jag håller mig hellre hela dagen från att skita, än att gå in på denna tråkiga, deprimerande och fula toalett. Därför har jag satt upp det här skämtet på toan. Det är inte hysteriskt roligt, eller så jävla kul att man kiknar av skratt. MEN, vår chef heter nämligen Pelle, och ser på pricken ut som honom på bilden. Därför blir det iaf lite skojsigt. För oss som jobbar då, och kanske Pelle..


Kommentarer
Postat av: faakie www.faakies.blogg.se

fin blogg

2010-09-24 @ 11:54:19
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Elina

Hm, fattar inte skamtet... Men d var ju fint gjort av dig ialla fall!

2010-09-24 @ 18:26:57
Postat av: Pelle

Så det var du som satte upp den på toaletten ändå?

Nästa gång du kommer in till Konsum kan du väl leta upp mig så vi kan prata ut om det här?



Näh nu var jag busig! /Marcusfjant :(

2010-09-26 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0