StarWars

Vem har missat att det är val idag? Inte jag iaf. Jag kan nog inte vara mer ickepolitiskt insatt än såhär. Skiter i det gör jag inte, det är bara det att jag inte är tillräckligt intresserad av politik för att veta vad som är rätt eller fel att rösta på. När jag var i Stockholm träffade jag en kille som sa att han skulle rösta efter StarWarsmetoden. Att dem röda var onda och dem blåa goda. Det tyckte jag var skitroligt. Har dock inte röstat så, men hej, lite humor i det hela tycker jag är bra, precis som man skämtar om allt annat! Nu har jag gjort min del iaf, så hoppas jag det leder till det bästa.

Efter jobbet igår, som nog var den tråkigaste och mest döda dagen av alla jobbdagar, vilket led till att jag blev skiträdd när en kund sa hej, stack jag till Växjö och kollade film med Simone, Stefan, Cissi och Linnéa. Vaknar upp med andnöd pga min täppta näsa. Härrrrligt!! Efter att jag hade röstat så gick vi på loppis i lokalen bredvid, och allt som ni ser här under fick jag för 50 spänn, hej kap!



Kommentarer
Postat av: Michan

StarWarsmetoden, hahaha, vad roligt =)

2010-09-19 @ 17:48:00
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0