blow me (away)

Idag har min dag bestått av att försöka hålla sig kvar på marken, då det har blåst så förbaskat! Fick hemska flashbacks från när jag var och besökte bror min när jag var 8 år, och lyfte från marken, då vi var ute och gick i stan i Malmö, då det var värsta stormen ute. It was very läskigt. Men jag har tydligen blivit tillräckligt tung för att inte lyfta, tur det!

Då jag har blivit lite halvt träningsnarkoman stack jag och tränade först pilatesboll och yoga (vilket jag inte vet låter ansträngande, men att stå i hunden i 20sek är jobbigare än vad det låter!!). Badade lite mysigt efteråt med Anette sen också, det vart skönt och avslappnande. Nu ska jag och Ola pussas. Baaaajj


Kommentarer
Postat av: emma

Önskar dig en trevlig helg! ♥

2011-04-08 @ 16:38:06
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0