därför flicka, du är otrolig. precis den väg du är..



Jag fick helt plötsligt en snilleblixt, som egentligen är två. En bra, och en.. lite mindre bra. Om nästan 3 veckor, sticker jag och Ola utomlands, hur gött är inte det på en skala då?? Ganska så hög, ja! Men det som jag har fått råpanik över är hurihelvetesatan ska jag kunna gå runt i bikini, bland alla brunbrända (minst sagt, då man själv bländar folk med sina ben), utan att vilja skymma mig med en stor sopsäck istället? Man kan tycka att då Ola tycker jag är vackrast i världen och älskar mig, borde man vara nöjd med det. Men hur många är det egentligen? Hey, jag klagar inte! Hade Ola tyckt jag hade vart skitäckligt så.. hade vi nog antagligen inte varit tillsammans, men ni hajar! Varför ska det vara så jävla svårt att tycka om sig själv? Jävla celluliter hit och dit, små pattar och en gigantisk röv som skymmer solen för alla andra snygga brudar som försöker få ännu mer färg på sina vältränade magar? Ne vet ni va.. jag kanske skär ner på chipsen lite, men njuta vill jag fanimig göra! Blandat med en del träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0