en byrå med press

Då jag var en sväng förbi Pressbyrån igår och snackade om hur allt funkade, jobbtider etc etc började vi diskutera vad jag ville ha för skjorta/pikétröja på mig.. storlek bla bla. Men jag skrev aldrig på några papper. Vågar jag säga att jag har jobb där ändå? Jag menar, jag beställde ju ändå 2 skjortor till mig? Hm.

Snart ska jag ner till Arbetsförmedlingen och gå någon Handelsledarkurs (om jag fattat det rätt). Jag vet knappt vad det handlar om, men det kanske blir kul. Träffa andra arbetslösa, uttråkade och ångestfyllda ungdomar. Woho, vilken stämningsfylld afton!

Sen efter det ska jag hem och söka utbildningar.. Jag är mycket medveten om att jag är ute i sista minuten, men det blir ju lite mer spännande då. Eller hur? Muuhahah..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

har du köpt något från H&M kollektionen conscious collection?:)

2011-04-14 @ 18:31:47
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nicole

Lycka till!

2011-04-19 @ 23:52:05
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0