solsting

Trots att det är som en tropiskt hetta ute, så har jag varit lite emot alla människor som går runt i bara shorts så här i april. Jag menar att man inbillar sig denna värme, då man är ovan. Men jag sa ju emot mig själv igår ganska ordentligt, då jag och Ola parkerade våra bleka rumpor uppe på Evedals camping, och solade i bikini!! (Inte Ola dock.. tur det!) Och jag, som är FrökenIs året om, frös inte!! Vet dock inte om jag vågar tro på det fortfarande.. Fick t.o.m lite solsting då jag är dålig på att dricka vatten, men skönt var det! Vi avslutade dagen/kvällen med att se Water for elephants. Vilken jävla film! På ett bra sätt! Visst att Robban är snygg, och Reese är hur vacker som helst. Men historien, och känslorna, och.. allt! Jag vill se den igen, någon som vill följa med??


Kommentarer
Postat av: Zami

Den filmen vill jag se :D

2011-05-03 @ 12:58:13
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Postat av: sally

filmen är skit bra

2011-05-05 @ 20:50:52
URL: http://bossdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0