tankar i mitt huvud idag

  • Jag orkar inte vara ute i solen idag, då jag varit det varje dag nu sen det blev kalasvarmt ute. Jag dissar solen idag, punkt slut
  • Då jag kollade på Annie inatt (på inspelat vhsband) fick jag en sjukt stor lust att vara jätteretro. Ta på mig ett par neonrosa tights, ett par rullskridskor och lyssna på skön 80talsmusik från en kassetbandspelare.. Kanske inte dissar solen iaf?
  • Jag hatar att känna mig som en tonåring, då mor och far tjatar om att jag måste städa mitt rum. Men hur kan jag klandra dem.. hela gardoroben är på golvet, och jag tyckte jag såg två spindlar krypa runt bland mina sportbehåar. Kanske dags..
  • Jag är sugen på att laga någon mat idag jag aldrig gjort innan.. med kyckling! Men vad??
  • Vad fanihelvete händer på Valborg? Då alla jag känner ska iväg långt åt pepparn, så hoppas jag att jag slipper sitta ensam. Eller ännu värre, hänga vid majbålet i Kosta, och käka kokt korv för 10kr, som  jag gjorde senast när jag var 11.
  • Att jag nog går ut i solen snart iaf.. Det är sjukt tråkigt att sitta inne. Men hur fan ska jag lyckas städa mitt rum då?


söt katt i sol


Kommentarer
Postat av: emma

Vad ska en riktigt bra blogg innehålla enligt dig? :}

2011-04-28 @ 15:19:20
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: nikki

naaw

2011-05-02 @ 09:09:42
URL: http://nikys.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken sötnos! :)

2011-05-16 @ 14:44:47
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0