dirty sexy naughty

Vad kan man säga? Jag börjar lära mig alla namnen nu. Det har varit utvärderingar hit och dit, man pratar med alla, diskuterar, skrattar, äter (hela tiden), spelar spel, går 6km till affären. Att alla dem här enkla sakerna kan vara så förbannat roligt! Jag trivs helt enkelt, här ute på vischan. Och vi ska faktiskt ha klassfest på fredag. ASSUM!! Nu är jag faktiskt skittrött (vilket jag är beredd på att vara nu i ett år framöver om det fortsätter som det gör nu, inte mig emot).


Eftersom Erik har så galet snygg rumpa, valde han dem bästa jeansen för att framhäva detta.


en hel jädra bunt med turism(are) som spelar När&Fjärran och vart pinsamt dåliga.


ett snyggt jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen shit, vem äre som sitter bredvid dig på sista bilden!? Viilll haaaa!

2011-08-23 @ 23:27:53
Postat av: Neha

Haha alltså håller med. Bästa jeansen!:P

2011-09-16 @ 13:52:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0