G to the rimslöv

Nu kan jag officielt säga att jag är Grimslövsbo. Från en håla till en annan. Känns rätt gött! 

När jag kom till skolan idag var jag så nervös att jag tror jag sket ner mig ett par ggr. Det här med nya människor, och så många som det är, gör mig galet nervo. Men det gick bra! Vi käkade och spelade brännboll, så nu är jag mätt, trött och svettig! Imorgon är det upprop och lite sånt shit. Jag ska bara äta upp mina chips sen slocknar jag i min nybäddade rena säng. I mitt nya rum. Helt själv. Bu. Hu.


Kommentarer
Postat av: elin har ordet

Hoho fan vad najs! :D Men varför bor du själv? valde du inte ett dubbelrum att dela?

2011-08-22 @ 18:31:51
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0