klackskor vs gummistövlar

I know, I know. Ni har saknat mig jääättemycket, eller hur? Eftersom det var en halv evighet sen jag bloggade, pga många anledningar (största delen jobb), börjar jag helt enkelt med att berätta om min helg. Allt annat som hänt innan, får förbli hemligt. Muuhhahah...

Fredag. Ja vad tror ni? Jobb! Lagerlunden skulle ha en typical girlsnight, och ha Nelly på besök (butiken på nätet, inte en person.. eller?). Elin mötte upp mig efter jobbet, där jag bytte om från Pressbyrånskjorta till en snygg klänning och klackar. Dem 99 första skulle ett par skor. När vi kom dit, var det redan kalasmycket folk, men jag hade ändå hoppet uppe om att få ett par skor som jag säkert aldrig skulle änvända då skorna var skyyyhöga!! Men nej, jag och Elin får titta snopet på när dem två förbannade brudarna framför oss får dem sista. Hoppas dem får skorna och ramlar, elle att klacken går av. Hmpf. Stephanie befann sig också där, och även en annan Elin (vid namn Tiger). Det blev en tjejkväll iaf, trots nada skor, lite kebabtallrik och en rätt så fjantig goodiebag!






Lördag. Jobb återigen, och direkt efter jobbet - stack jag, Ola och Tobias, till min allra första festival. You heard me. Jag förlorade min festivaloskuld till Emmaboda! Vad kan man säga? Det var geggigt. Det var mycket folk. Det var mycket trevligt folk! Man blev trampad på. Man trampade på. Lyssnade på jävla cool musik. Trängdes. Åt ännu en kebabtallrik. Klev i bajs. Kissade hellre i skogen, än på bajjamajjorna (!!!). Det var askul! Men om jag skulle klara av att ha det så i 4-5 dagar? Njaaaaaaaa...




Kommentarer
Postat av: peennys

Ta chansen att anmäla dig till veckans blogg.



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivation till varför bloggen förtjänar att synas lite extra.

Vinnaren får även en länk i menyn i min blogg som kommer synas en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-08-03 @ 22:27:01
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0