schoooolpartääääy


börjar kvällen med att vara sjukt snygg.


kvällen började inomhus...


...och fortsatte utomhus.


jag får hjälp eller stjälp, då jag inte kunde stå själv.


det blev lite muskeltävling, då Jenny vart domare.



kvällen slutar med att Jessica eldar upp Alexanders bröstvårta. Det var en trevlig kväll!

Hejhopp! Det har gått nästan en vecka sen sist. Vad har hänt? Jag har varit full, jag har varit (fruktansvärt bakis), jag har gått på bio, jag har paddlat kanot (idag faktiskt.. inga bilder dock, men FAN va kul det var trots regn), och nu sitter jag här, med lite halsont. Halva klassen är det halvt döende, så jag hoppas jag slipper undan den skiten!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Intresserad av hårförlängning eller metallic naglar? Klicka då in till bloggen http://bundlesofhair.blogspot.com/ TACK! <3

2011-08-31 @ 10:40:46
URL: http://bundlesofhair.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0