Me like you

Åh så romantiskt det var igår! När jag kollar på filmer som är så här äckligt tuttinuttiga, så brukar jag oftast spola förbi, eller typ.. kräkas (som i Lady och Luffsen, när dem spelar Bella Notte.. not my style). Men det var perfekt igår! Ola och jag vart på restaurang hemma hos oss. Alltså, restaurangen hette "Hemma hos oss".. höhöhöhöh.. Skitmysigt ställe, som påminde väldigt mycket om en vanlig matsal (dock inte skolmatsal utan en matsal hemma, okej?!) Fanns ingen meny att välja på utan det fanns dagens 3rätters! Vilket, som tur var, vart oxfilé, och INTE musslor som hon sa, för dem vart sjuka..(?) tacka gudarna för det, hade vi ätit musslor hade dem flygit runt hela rummet. Gott som fan, och fick även blommor av Ola. MY BABYLOVE!


fin tallrik med svingod förrätt. varmrätt oxfilé och efterrätt apelsinglass. Mums!


Ola sa att han tyckte jag såg alldaglig ut på denna. Men han menade avslappnad.. tolkas hur?


min charmknutte.

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg :)

2011-02-15 @ 18:07:00
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: Marielle

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle

2011-02-16 @ 17:06:22
URL: http://elleiram.se
Postat av: Daddy

Riktigt flåtig bild på mig, kvällen var kanon dock :)

2011-02-22 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0