As to the fucking svett

Varför blogga under en helg, när man kan hångla loss med en snygging, samt kolla när han lirar med sitt band, och sitter och är döläcker? Dock var jag dum och glömde min minneskort hemma, och Elins kamera var dum och raderade alla från sitt minneskort? Dumt.

Jag har rövsvett över hela kroppen. Eller inte längre, jag har nämligen duschat bort det. Jag har varit på Zumba OCH boxning! Hejja mig! Mina händer skakar när jag skriver, jag har ätit 73paket med bacon och 56 ägg (känns det som). Jag hoppas Josefine står ut med att jag kommer klaga över träningsvärk imorgon. Mums.


Jag fick den här tröjan av Ola. På framsidan står deet Sensus, där han jobbar, så jag blev först
lite besviken.... Sen så vände jag på den, taada! För er som inte ser vad det står så står det
"Olas Baby". Jag läste nämligen "Olas Dady".. och det vore ju lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nöjet är på min sida ;)

2011-01-31 @ 23:44:58
Postat av: elin har ordet

åh fifan vad fiiient!

2011-02-01 @ 00:05:07
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Jag tyckte också att det stod Olas Dady ;)

2011-02-17 @ 16:10:42
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0