Mask, mat, människor mm.

Vaknar av att telefonen ringer, och pappa undrar när jag kommer hem. Jaha, klockan är alltså 13.50.. Min buss går om 25 min! Hejdåpappanumåstejagläggapåvisessenomjaghinnermedbussen! Fy fan, va trött jag är. Gick och la mig vid 8 idag på morgonen.. det är ju inte mänskligt någonstans, men ganska vanligt om jag förstår det rätt, med tanke på vilken dag det var! Kvällen igår vart hur bra som helst. Mask, mat och många människor!! Härlig blandning av allting och jag säger tacktacktacksåmycket alla!! När jag kom hem jobbade jag även ett par timmar på kvällskvisten. Så nu när jag lagt upp bilder på Facebook, addat alla som finns med och bloggat, ska jag däcka framför en film och SJÄLVKLART äta chips! Godnatt




Kommentarer
Postat av: ojsemma

hoppas du hade en bra nyårsafton:)

2011-01-01 @ 23:15:23
URL: http://ojsemma.blogg.se/
Postat av: Erika

åh va kul med maskerad!

2011-01-04 @ 22:32:28
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0