Thank God it´s friiiday



Jag har inte varit så mycket datanörd nu när man har varit hos en man. Hna tycker jag är en datanörd, tevenörd och mobilnörd. Well, det som blev mindre av var väl bara blogg. Facebook, teve och sms har det varit lika mycket av som vanligt. Dah, kan ju inte dissa allt! Det är så jävla sjukt, nu när jag sover själv sover jag som en stock. Kan bero på att han den dära snarkar som en jävla.. Nu är jag utsövd iaf. Och igår tog jag första sprutan av två, mot hepatit A o B! Och ska även hämta mitt visum på posten idag! It´s on bäjbä! Drinkar ikväll med Elin, det kommer bli möjs!

Kommentarer
Postat av: Roxanna (ofccccc)

Who's your babe, Rosie?! ;) :D

2011-01-21 @ 19:25:46
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0