like I knew you wooooould!

Dagen i sig, börjar fruktansvärt.. loj. Jag cyklar ner, liiite, för sent ner till jobbet. Jag är stressad, lite småsur, och svettig! Då ramlar min matlåda från pakethållaren. S-U-C-K! Plockar upp skiten och fortsätter svettas. Då kommer en tantjävel i vägen och vill tydligen stå kvar där, då jag halvt cyklar ihjäl henne. D-U-B-B-E-L-S-U-C-K! Jag gillar Pressbyrån, chefen är cool, och jag trivs. Men idag var det så.. mycket folk, och många är otrevliga osv osv. Sen är jag trög när det gäller att räkna kassan vid stängning då jag fick räkna om den och ringa chefen ett antal ggr (förlååt!!).

Men så bra dagen kunde sluta ändå! Sticker ner till DeLuxe lite halvsugen och trött i kroppen. Jag träffar Fanny och tjötar lite, och sen flera miljoner andra människor!! Kvällen blev så jävla bra, och jag kommer hem på bra humör. Trots att låssmeden ska komma klockan 8 och byta lås så känner jag.. Ah, livet är gött! (så klyschigt det blev).


FinaFanny och en mycket flådig Rosanna.


Coola Karolina var närvarande samt en litenliten TP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0