nektaniner




Vilken jävla helg/vecka. Jag jobbar, sover, mår dåligt, jobbar, äter, sover, duschar osv osv. Låt tiden gå fort, låt allt lösa sig och låt mig må bra för i satanhelvete..

Att träffa Isak och Alice är som att äta chips, samtidigt som man öppnar presenter på julafton. GALET! Det är lek och stim heeeela tiden, och dem är så underbara! Jag var/är ledig i hela 20timmar från jobbet, så jag är hemma i Kosta nu. Har myst och bara slappnat av. Imorgon ska jag dock upp tidigt, för jag har tydligen fått en vaxpropp i mitt öra då jag knappt hör något och det kliar som f*n!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Haft en skön morgon? :)

2011-07-20 @ 09:26:14
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Vinnaren får ett inlägg ägnat åt sig med motivering om varför den förtjänar att vinna, och även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag :)

2011-07-20 @ 22:35:08
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0