got damn you, white wine!



FY FAN VAD NI ÄR BRA! Igår tod Martin och Hanna studenten, i den förtvivlande värmen, som senare på kvällen blev till kyla istället. Lite skönt, ja! Det sköna med studentmottagningar är att man får gratis käk och alkohol, and trevligt sällskap!! It's a najs! Slutade kvällen med att hänga hos Elin och Martin och bara ha allmänt trevligt!!

Idag gick jag upp hyffsat tidigt, för att ta mig ut till Kosta och umgås med min syster som förövrigt ska flytta till SUDAN på måndag. Fråga mig inte varför. Hon är bara dum. I ett halvår ska hon vara iväg. Dumma syster!! Har även jobbat fjuttiga 3h på Konsum också, snart slipper jag det, samtidigt som det är lite tråkigt. Yeye. Ola ska laga mat åt mig nu.. Han är iof också bakis, men jag kanske kan tvinga honom till att jag slipper. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0